tisdag 28 februari 2012

Bertie Bott's Every Flavour Beans

Jag har gjort en ask med Bertie Bott's Every Flavour Beans ☺

Vill ni också göra en? Det är superlätt! Sök på "Bertie Bott's Every Flavor Beans Box Template" på google och skriv ut en mall till asken som du gillar. Min är ganska liten eftersom jag inte är jätteförtjust i bönorna. Vill ni också ha i den storleken kan jag underlätta för er genom att lägga upp bilden här
Ni klipper där det står att ni ska klippa och fyller igen fönsterna med någonting så att inte godiset ramlar ut sedan. Jag tog celofanplast, men har man inte det hemma kan man ju använda plastfolie eller tejp.
Sedan köper ni Jelly Beans som man kan hitta på The English Shop, på ICA på vissa ställen eller godisaffärer. Ni fyller asken med Jelly Beans och vips har du dina egna Bertie Bott's Every Flavour Beans! ☺


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar